Category management hodnocení
Marie Hesková
Marketingový management. Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou vyhledávány nové přístupy a aplikovány efektivní komplexní metody, které jsou schopny reagovat na měnící se požadavky a nastupující trendy. Jedna z oblastí zdokonalování firemních postupů je v oblasti logistického řetězce produktu od výrobce k zákazníkovi, kde se uplatňují progresivní metody vedoucí k optimalizaci jednotlivých prvků tohoto procesu v retailových je to především Category Management, kterým se tato publikace Marie Heskové zabývá. Součástí publikace jsou i případové studie z českého prostředí, na kterých jsou ukázány praktické postupy a problémy. ... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
1 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Category management: 20 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2010 | Cestovní ruch pro vyšší odborné a vysoké školy |
2006 | Category management |
2008 | Rodinné firmy |
2014 | Socioekonomické aspekty trvale udržitelného rozvoje České republiky 10 let po vstupu do Evropské unie |