Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení diskuze
Jan Šíma
Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými východisky i s praktickým pohledem umožňujícím vztáhnout teoretické poznatky ke konkrétním situacím v prostředí sportovních zařízení. Kniha nabízí nejen teoretické zázemí, ale i případovou studii, která ukazuje využití jedné z prezentovaných metod a také návod k interpretaci a analýze získaných výsledků s možností aplikace a rozšíření na konkrétní podmínky v oblasti sportu. Je tak užitečnou příručkou pro ty, kdo se chtějí lépe orientovat v oblasti marketingu sportovních zařízení, kdo chtějí zjistit, jak kvalitní služby nabízejí, nebo jen nabízené služby lépe cílit.... celý text
Diskuze o knize (0)
Přidat komentářAutorovy další knížky
2016 | Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení |
2018 | Mezinárodní marketing |
2019 | Ekonomika evropských profesionálních fotbalových klubů a soutěží |