Jazyky a texty
edice
17 knih, nakladatelství BorAfekt, sen a skutečnost v díle F.M. Dostojevského Milan Exner, 2013
Attitudes to lexical borrowing in the Czech Republic Tom Dickins, 2009
Děti a reklama Alena Vavřičková, 2010
Deutsch - Sprache der Euroregion(en) Margot Heinemann, 2006
Dívky a girls podle českých dívčích časopisů Kateřina Kadlecová, 2007
Do Itálie!? – K české cestopisné reprezentaci Itálie mezi válkami Nella Mlsová, 2016
Ideologie, jazyky, texty Alex Röhrich, 2008
Islám v médiích Lucie Sedláčková, 2010
Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty Daniela Zítková, 2008
Možnosti v čase Zdeněk Šanda, 2010
Pseudokoordinace v syntaxi češtiny Svatava Škodová, 2009
Rozhovory o češtině Svatopluk Pastyřík, 2012
Sbohem, condottiere! – Deník cesty Simonetty Buonaccini Nella Mlsová, 2014
Sex v reklamě Lenka Vrtišková-Nejezchlebová, 2010
Struktura symbolična v pohledu psychoanalytické literární vědy Milan Exner, 2009
Za života se stane ledacos Jarmila Bachmannová, 2008
Ženské časopisy pro pokročilé Kateřina Kadlecová, 2006