Jazyky a texty

edice

17 knih, nakladatelství Bor

Afekt, sen a skutečnost v díle F.M. Dostojevského Milan Exner, 2013

Attitudes to lexical borrowing in the Czech Republic Tom Dickins, 2009

Děti a reklama Alena Vavřičková, 2010


Deutsch - Sprache der Euroregion(en) Margot Heinemann, 2006

Dívky a girls podle českých dívčích časopisů Kateřina Kadlecová, 2007

Do Itálie!? – K české cestopisné reprezentaci Itálie mezi válkami Nella Mlsová, 2016

Ideologie, jazyky, texty Alex Röhrich, 2008

Islám v médiích Lucie Sedláčková, 2010

Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty Daniela Zítková, 2008

Možnosti v čase Zdeněk Šanda, 2010

Pseudokoordinace v syntaxi češtiny Svatava Škodová, 2009

Rozhovory o češtině Svatopluk Pastyřík, 2012

Sbohem, condottiere! – Deník cesty Simonetty Buonaccini Nella Mlsová, 2014

Sex v reklamě Lenka Vrtišková-Nejezchlebová, 2010

Struktura symbolična v pohledu psychoanalytické literární vědy Milan Exner, 2009

Za života se stane ledacos Jarmila Bachmannová, 2008

Ženské časopisy pro pokročilé Kateřina Kadlecová, 2006