Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty přehled
Daniela Zítková
Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s reklamou vůbec o zdvořilosti uvažovat? A co je to vlastně zdvořilost? Jak se projevuje? Můžeme ji hodnotit a měřit? Těmito otázkami se zabývá Daniela Zítková ve své monografii, která je prvním původním zpracováním problematiky zdvořilosti na rozsáhlém českém materiálu. Je určena pro zájemce o otázky společenské komunikace a společenského kontaktu a přirozeně ani zájemce o reklamní komunikaci. Práce obsahuje v příloze rozsáhlou sbírku reklamních materiálů.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy knížky
2008 | Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty |