Autor, vedoucí katedry kultury a komunikace Newyorské univerzity, v knize vyjadřuje svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize jako média, které, jak věří, negativně ovlivňuje vešker... více
Skeptikové a těšitelé 1995, Umberto Eco
Co je to masová kultura, co nám přináší a co nám bere, co je kýč a v jakém je vztahu k masové kultuře, co dělí vkus od nevkusu a jak je od sebe rozeznáme, proč se dívat na televizi a proč se na ni nedívat – tyto a řadu d... více
Média a společnost 2003, Jan Jirák
Média a specifický typ sociální komunikace, na níž se podílejí, stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností - včetně podílu na výkonu politické moci ... více
Teorie masové komunikace 1996, Melvin L. DeFleur
Učebnice sociologie o proměnách v lidské komunikaci a vlivu sdělovacích prostředků na jednotlivce, společnost, civilizaci a kulturu. více
Knížka o reklamě 2008, Hana Srpová
V prvních třech kapitolách jsou rozebrány základní termíny - komunikace, masová komunikace, komunikační média, marketingová komunikace a marketingový komunikační mix. Čtvrtá kapitola se soustřeďuje na propagaci. Pátá kap... více
Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty 2008, Daniela Zítková
Reklama nás pronásleduje na každém kroku, vtírá se nám do života, naznačuje, že máme lupy, neumíme se bez pomoci obléct, umýt, oholit, najíst, zajít k lékaři, vyčistit si zuby. Je tedy nezdvořilá? Můžeme v souvislosti s ... více
Analýza současného stavu a vývoje výzkumů PMIP v ČSSR 1980, Jitka Perknerová
Odborný buletin střediska odborných informací. (PMIP = Prostředky masové informace a propagandy) více