1001 reklamních tipů hodnocení

1001 reklamních tipů
https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/156615/bmid_1001-reklamnich-tipu-156615.jpg 3 2 2

Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Pragma
Originální název:

1001 Trucs publicitaires, 1990


více info...
5
0 x
4
0 x
3
2 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy 1001 reklamních tipů: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

Luc Dupont
kanadská, 1968
2009  60%1001 reklamních tipů