1001 reklamních tipů
Luc Dupont
Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu "Jak na to", a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2009 , PragmaOriginální název:
1001 Trucs publicitaires, 1990
více info...
Přidat komentář
Ve své době to byla jistě velmi inspirativní kniha, ale teď už je přežitá a reklama jako taková už má jiné priority a též nové mediální prostory.