Chování zákazníka hodnocení

Chování zákazníka
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/107179/bmid_chovani-zakaznika-37X-107179.jpg 3 2 2

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.... celý text

5
0 x
4
0 x
3
2 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Chování zákazníka: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).