Čtenářská propedeutika hodnocení
Kateřina Homolová
Obsah studijního materiálu je koncipován jako seznámení se základními poznatky o raném dětském čtenářství a tedy jako teoretická příprava na soustavnou práci s dítětem a knihou, jako průprava k vedení předškolních dětí k aktivnímu přijetí role čtenáře, kterou s sebou nese vstup dítěte do školy a následná školní literární a čtenářská výchova.... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Čtenářská propedeutika: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2015 | České děti jako čtenáři |
2009 | Čtenářská propedeutika |
2013 | Dětský a dospívající čtenář |
2008 | Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství |