Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství přehled
Kateřina Homolová
nehodnoceno
Tato publikace si klade za cíl představit možný přístup ke čtenářství jako k pedagogické a osobnostní kategorii. Teoretické pozice doplňuje výzkumnými závěry a aktualizuje tak popis systému základních charakteristik pubescentního čtenářství.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství v seznamech
v Chystám se číst | 1x |
Autorovy další knížky
2015 | České děti jako čtenáři |
2009 | Čtenářská propedeutika |
2013 | Dětský a dospívající čtenář |
2008 | Pedagogicko-didaktické a psychosociální aspekty pubescentního čtenářství |