Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ hodnocení

Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ
https://www.databazeknih.cz/img/books/26_/265351/bmid_dite-se-sluchovym-postizenim-v-ms-a-jcT-265351.jpg 5 4 4

Závažné postižení sluchu není automaticky „vstupenkou“ do speciální školy. Podle psycholožky Ivy Jungwirthové téměř u všech dětí, které špatně slyší, stojí za to pokusit se o integraci do běžné školy. Jaké vady sluchu se u dětí mohou vyskytnout? Vady sluchu se podle závažnosti dělí na lehkou, střední a těžkou nedoslýchavost a na praktickou hluchotu. Mít sluchovou vadu neznamená, že člověk neslyší nic, stejně jako u zrakových vad i zde existuje různá míra závažnosti postižení sluchu. Důelžitá není diagnóza, ale jak dítě se sluchadly nebo s kochleárním implantátem vnímá mluvenou řeč. Ve speciálních školách těmto dětem chybí především to, co jim může dát pouze integrace - pozitivní vrstevnické řečové vzory a běžné sociální prostředí. Autorka vysvětluje, co s sebou nese vada sluchu, provází čtenáře přehledem pomůcek, které děti s vadou sluchu používají, a podrobně rozebírá výchovně-vzdělávací proces ve škole. Zdůrazňuje důležitost komunikace školy s rodiči a také s odborníky, provádí čtenáře možnostmi, které dává současná legislativa, a nabízí zkušenosti a návody z praxe.... celý text

5
4 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 4

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

2015  84%Pohodoví rodiče – pohodové děti
2015  100%Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ
2013  93%Mezi školkou a pubertou