Dokonalé služby - co chtějí zákazníci hodnocení

Dokonalé služby - co chtějí zákazníci
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/218257/bmid_dokonale-sluzby-co-chteji-zakaznici-H7e-218257.jpg 5 1 1

Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu.... celý text

5
1 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Dokonalé služby - co chtějí zákazníci: 100 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

Pavel Vosoba
česká, 1958
2014  55%Dokonalý život
2018  84%Únik z průměrnosti
2021  80%Časohrátky
2004  100%Dokonalé služby - co chtějí zákazníci
2008  52%Dokonalá manažerská selhání