Dokonalé služby - co chtějí zákazníci zajímavosti
Pavel Vosoba
Kniha provokující svou otevřeností a vyhraněným pohledem vychází ze skutečných příběhů a každodenních situací podnikatelské praxe. Ukazuje, že profesionální služby jsou o obyčejném řešení obyčejných problémů obyčejných lidí, vede k zamyšení a opětovnému hodnocení obchodních i osobních výher i ztrát. Je vzrušující do okamžiku, než prozřete, že nejde pouze o kvalitu služeb vašich konkurentů. Z více než padesáti výjimečně čtivě psaných příběhů a z nekomplikovaných a jasných praktických závěrů načerpají inspiraci nejen podnikatelé, manažeři a obchodníci. Uznávaný autor (např. knihy Firemní inteligence, Řízení firemních financí) se jako podnikatel a poradce věnuje obchodu a rozvoji firemního zákaznického přístupu.... celý text
Zajímavosti
Zatím zde není žádná zajímavost.
Autorovy další knížky
2014 | Dokonalý život |
2018 | Únik z průměrnosti |
2021 | Časohrátky |
2004 | Dokonalé služby - co chtějí zákazníci |
2008 | Dokonalá manažerská selhání |