Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch hodnocení

Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch
https://www.databazeknih.cz/img/books/80_/80482/emocenomie-vliv-emoci-na-obchodni-uspech-80482.jpg 3 2 2

Monografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy.

Literatura naučná
Vydáno: , Fragment (ČR)
Originální název:

Emotionomics, 2009


více info...
5
0 x
4
1 x
3
0 x
2
0 x
1
1 x
0 x

Hodnocení knihy Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch: 50 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

Dan Hill
britská, 1959
2010  50%Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch