Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch přehled
Dan Hill
https://www.databazeknih.cz/img/books/80_/80482/emocenomie-vliv-emoci-na-obchodni-uspech-80482.jpg
3
2
2
Monografie pojednává o sedmi základních emocích (radost, strach, vztek, smutek, odpor a pohddání) jejich uplatnění v oblasti prodeje, marketingu a reklamy.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Emocenomie: Vliv emocí na obchodní úspěch v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Knihotéce | 2x |
v Chystám se číst | 1x |