Guerilla marketing hodnocení

Guerilla marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/338469/bmid_guerilla-marketing-LBF-338469.jpg 4 7 7

Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Guerilla Marketing, 1994


více info...
5
2 x
4
4 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Guerilla marketing: 83 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 7

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

Jay Conrad Levinson
americká, 1933 - 2013
2009  83%Guerilla marketing
1996  80%50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu