Guerilla marketing přehled

Guerilla marketing
https://www.databazeknih.cz/img/books/33_/338469/bmid_guerilla-marketing-LBF-338469.jpg 4 7 7

Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Guerilla Marketing, 1994


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Guerilla marketing. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Guerilla marketing v seznamech

v Právě čtených1x
v Přečtených12x
v Knihotéce6x
v Chystám se číst12x
v Chci si koupit1x
v dalších seznamech1x

Autorovy další knížky

Jay Conrad Levinson
americká, 1933 - 2013
2009  83%Guerilla marketing
1996  80%50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu