Guerilla marketing přehled
Jay Conrad Levinson
Guerilla marketing je termín zpopularizovaný Jayem C. Levinsonem; jeho kniha kterou nyní poprvé uvítáme na českém trhu, vyšla poprvé již v roce 1982. Levinson definoval touto nálepkou označené aktivity jako nekonvenční cesty k oslovení potenciálních zákazníků realizované s nízkými rozpočty, jejichž výsledkem je, že člověk věnuje kampani svou pozornost, aniž by si byl primárně vědom, že jde o propagaci. (nejúčinnější a finančně nenáročný marketing)... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2009 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Guerilla Marketing, 1994
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Guerilla marketing. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Guerilla marketing v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 12x |
v Knihotéce | 6x |
v Chystám se číst | 12x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 1x |