Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk hodnocení
Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.... celý text
5 |
|
4 x |
4 |
|
2 x |
3 |
|
4 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 10
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2010 | Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích |
2011 | 333 tipů a triků pro internetový marketing |
2014 | Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk |