Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk
Viktor Janouch
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70 % přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Reklama na Internetu - Marketingová komunikace - Podpora prodeje - Public Relations - Přímý marketing - Internetové komunikační prostředky - Vyhodnocování marketingové komunikace Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.... celý text
Přidat komentář
Četla jsem poctivě každé slovo asi do 3/4 knihy, zbytek už jsem proletěla. Je zde podrobně probraná reklama na internetu a trochu i chování zákazníků. Knížka bude vhodná pro ty, co si chtějí založit e-shop, blog nebo www stránky a prodávat výrobny nebo služby.
Autorovy další knížky
2010 | Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích |
2011 | 333 tipů a triků pro internetový marketing |
2014 | Internetový marketing: Prilákajte návštevníky a maximalizujte zisk |
Za mě se jedná o velmi vydařenou publikaci, ve které najdete i mnoho užitečných tipů (třeba pro SEO, reklamy aj.), včetně doporučených webových stránek, které vám s těmito věcmi pomohou.