Interní komunikace ve firmě hodnocení
Jana Holá
Vzhledem k tomu, že na našem trhu není dostatek literatury, která by komplexně pokrývala tuto problematiku v celé šíři, rozhodla jsem se zpracovat své zkušenosti a poznatky z praxe i literatury v ucelenou publikaci. Kniha Interní komunikace ve firmě, jejímž tématem je komunikace uvnitř firmy Vám nabízí přehled obsahu, cílů, forem a metod interní komunikace. Nabízím Vám příležitost zkusit se podívat na komunikaci uvnitř vaší firmy jiným pohledem, pohledem nezatíženým a ignorujícím specifika vaší firmy. Nezaujatým pohledem, který Vás může přivést k myšlenkám, jak některé věci dělat lépe a jinak k prospěchu vaší firmy i vašemu.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Interní komunikace ve firmě: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2006 | Interní komunikace ve firmě |
2017 | Interní komunikace v teorii a praxi |
2011 | Jak zlepšit interní komunikaci |
2013 | Internal Communication Management |