Interní komunikace ve firmě tempo & emoce
Jana Holá
Vzhledem k tomu, že na našem trhu není dostatek literatury, která by komplexně pokrývala tuto problematiku v celé šíři, rozhodla jsem se zpracovat své zkušenosti a poznatky z praxe i literatury v ucelenou publikaci. Kniha Interní komunikace ve firmě, jejímž tématem je komunikace uvnitř firmy Vám nabízí přehled obsahu, cílů, forem a metod interní komunikace. Nabízím Vám příležitost zkusit se podívat na komunikaci uvnitř vaší firmy jiným pohledem, pohledem nezatíženým a ignorujícím specifika vaší firmy. Nezaujatým pohledem, který Vás může přivést k myšlenkám, jak některé věci dělat lépe a jinak k prospěchu vaší firmy i vašemu.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2006 | Interní komunikace ve firmě |
2017 | Interní komunikace v teorii a praxi |
2011 | Jak zlepšit interní komunikaci |
2013 | Internal Communication Management |