Jak myslí Larry Page a Sergej Brin hodnocení
Richard L. Brandt
Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu nebuďte zlí (don't be evil). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte? Tato fascinující studie přeskakuje v příběhu Googlu minulost a zaměřuje se naopak na to, co ve skutečnosti tyto muže pohání a kam Google směřuje. Richard L. Brandt představuje společnost jako geniální dítě dvou skvělých jednotlivců a rozplétá pozadí obchodních rozhodnutí Googlu ve světle ambicí a představ jeho zakladatelů. Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové. Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují. Pomocí rozhovorů se současnými a minulými zaměstnanci, konkurenty, obchodními partnery a vyšším managementem Googlu, a zvláště pak díky konverzaci se samotnými zakladateli Brandt odhaluje tajemství podstaty fungování Googlu a objasňuje množství mylných představ o společnosti. Například se může zdát, že Google chce něco jiného než společnost zaměřenou na hledání na Internetu, neboť své aktivity rozšiřuje na pole e-mailu, mobilních prohlížečů, webových prohlížečů, sociálních sítí nebo úpravy fotografií. Ale ve skutečnosti Larry a Sergej pouze samotné vyhledávání definují poněkud odlišně od toho, jak jej definují všichni ostatní. Mimo to také chtějí, aby byl Google hlavním katalyzátorem změn v těch odvětvích (například telekomunikaci), jež ovlivňují jejich byznys. Teoreticky by dnes na místě Googlu mohla být polovina jeho konkurentů. Ale ve skutečnosti by nikdo z nich Googlem být nemohl, neboť nemají Larryho a Sergeje. O autorovi: Richard L. Brandt je oceněný novinář píšící poslední dvě desetiletí o Silicon Valley. Více než 14 let pracoval jako technologický dopisovatel magazínu BusinessWeek. A působí též jako konzultant obchodních společností. Je autorem blogu Entrepreneur Watch a knihy Capital Instincts.... celý text
Literatura naučná PC literatura
Vydáno: 2010 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Inside Larry and Sergey's Brain, 2009
více info...
5 |
|
2 x |
4 |
|
4 x |
3 |
|
4 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Jak myslí Larry Page a Sergej Brin: 76 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 10
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.