Jak myslí Larry Page a Sergej Brin podobné

Jak myslí Larry Page a Sergej Brin
https://www.databazeknih.cz/img/books/49_/49644/jak-mysli-larry-page.jpg 4 10 10

Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu nebuďte zlí (don't be evil). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte? Tato fascinující studie přeskakuje v příběhu Googlu minulost a zaměřuje se naopak na to, co ve skutečnosti tyto muže pohání a kam Google směřuje. Richard L. Brandt představuje společnost jako geniální dítě dvou skvělých jednotlivců a rozplétá pozadí obchodních rozhodnutí Googlu ve světle ambicí a představ jeho zakladatelů. Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové. Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují. Pomocí rozhovorů se současnými a minulými zaměstnanci, konkurenty, obchodními partnery a vyšším managementem Googlu, a zvláště pak díky konverzaci se samotnými zakladateli Brandt odhaluje tajemství podstaty fungování Googlu a objasňuje množství mylných představ o společnosti. Například se může zdát, že Google chce něco jiného než společnost zaměřenou na hledání na Internetu, neboť své aktivity rozšiřuje na pole e-mailu, mobilních prohlížečů, webových prohlížečů, sociálních sítí nebo úpravy fotografií. Ale ve skutečnosti Larry a Sergej pouze samotné vyhledávání definují poněkud odlišně od toho, jak jej definují všichni ostatní. Mimo to také chtějí, aby byl Google hlavním katalyzátorem změn v těch odvětvích (například telekomunikaci), jež ovlivňují jejich byznys. Teoreticky by dnes na místě Googlu mohla být polovina jeho konkurentů. Ale ve skutečnosti by nikdo z nich Googlem být nemohl, neboť nemají Larryho a Sergeje. O autorovi: Richard L. Brandt je oceněný novinář píšící poslední dvě desetiletí o Silicon Valley. Více než 14 let pracoval jako technologický dopisovatel magazínu BusinessWeek. A působí též jako konzultant obchodních společností. Je autorem blogu Entrepreneur Watch a knihy Capital Instincts.... celý text

Literatura naučná PC literatura
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Inside Larry and Sergey's Brain, 2009


více info...

Podobné knihy (4)

Elon Musk Elon Musk Ashlee Vance

Pokud v Silicon Valley hledali nový idol po Stevu Jobsovi, našli jej ve svérázném Elonu Muskovi. Je nazýván vizionářem, těžkým workoholikem, i novodobým Iron Manem. Ashley Vance, píšící pro Bloomberg Business Week, přiná... více


Vesmírní baroni: Elon Musk, Jeff Bezos a tažení za osídlením vesmíru Vesmírní baroni: Elon Musk, Jeff Bezos a tažení za osídlením vesmíru Christian Davenport

Kniha Vesmírní baroni je příběhem o skupině podnikatelů-miliardářů, kteří investují svá jmění do epického znovuvzkříšení amerického vesmírného programu. Téměř půl století poté, co Neil Armstrong stanul na Měsíci, tito ve... více


Steve Jobs Steve Jobs Walter Isaacson

Kniha STEVE JOBS od Waltera Isaacsona, autora známých životopisů Benjamina Franklina a Alberta Einsteina, je exkluzivním životopisem Steva Jobse, zakladatele Applu, sepsaným s jeho pomocí a podporou. Na podkladě více ne... více


Jak myslí Steve Jobs Jak myslí Steve Jobs Leander Kahney

Kniha "Jak myslí Steve Jobs" je průřezem kultu osobnosti, jenž Jobse obklopuje. Leander Kahney v knize odhaluje tajemství neuvěřitelných výsledků. Odkrývá Jobsovo skutečné já - ne jeho srce nebo jeho známý temperament, a... více

Štítky knihy

Google

Autorovy knížky

2010  76%Jak myslí Larry Page a Sergej Brin