Jak napsat a používat individuální vzdělávací program hodnocení
Zdeněk Bělecký , Karel Kaprálek
Příručka radí pedagogům jak prostřednictvím IVP integrovat žáky se zvláštními vzdělávacími potřebami, tedy žáky s různým postižením, cizince i děti nadané. Autoři, pracovníci školní inspekce, se snaží vymezit terminologii a popsat systematicky všechny fáze plánování pedagogického procesu. Vedle teorie uvádějí i řadu praktických příkladů, které mohou sloužit jako návod pro tvorbu IVP. Nechybí výčet legislativních pravidel souvisejících s tématem.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Jak napsat a používat individuální vzdělávací program: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.