Jak prodat neviditelné hodnocení

Jak prodat neviditelné
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/108389/jak-prodat-neviditelne-108389.jpg 3 7 7

Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou firmu, co si lidé myslí, když říkají, že poskytujete dobré služby, co by vám Picasso poradil k tvorbě cen, jak ušetřit půl milionu a jaký je nejrychlejší způsob zvýšení prodejní síly. Kniha se zakládá na pětadvacetiletých zkušenostech odborníků různých profesí a předává své moudrosti prostřednictvím často překvapivých příkladů.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Pragma
Originální název:

Selling the Invisible, 1997


více info...
5
0 x
4
1 x
3
5 x
2
1 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Jak prodat neviditelné: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 7

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy knížky

2010  60%Jak prodat neviditelné