Jak řešit konflikty s podřízenými hodnocení
Olga Medlíková
Říká se, že vedoucí pracovník věnuje až dvě třetiny svého pracovního času situacím tak či onak spjatým s mezilidskými vztahy. To znamená, že na koncepční práci, strategické úvahy či plánování mu zbývá velice málo času. Řada vynikajících knih uvádí rozmanité funkční strategie, jak řešit různé náročné situace ve firmách. Málokdy se ale tyto publikace zabývají i slovní či formulační stránkou vhodných reakcí. Tuto mezeru se snaží zaplnit PaedDr. Olga Medlíková svou knihou „Jak řešit konflikty s podřízenými“, která je vlastně malým uživatelským manuálem pro lidi v manažerských pozicích. Jejím cílem není komplexní pohled na management, ale praktický „návod k použití“ pro čtenáře-manažery při řešení konfliktních či jinak obtížných situací. Jádrem díla jsou proto kapitoly o konfliktu, zvládání manipulace, vyjadřování ve vypjatých okamžicích a příklady řešení náročných situací.... celý text
Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami pod její obálkou.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2010 | Lektorské dovednosti |
2011 | Úspěšná nezisková organizace |
2007 | Jak řešit konflikty s podřízenými |
2003 | Abeceda asistentky a sekretářky |
2012 | Umíme to s konfliktem! - Náročné situace a jejich řešení |