Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky hodnocení
František Bělohlávek
Zkušený autor, který jako manažer a konzultant osobně vedl tisíce pohovorů, vám poradí, jak postupovat a čeho se vyvarovat při nejčastějších rozhovorech s podřízenými pracovníky – při výběrových, hodnoticích, obtížných a rozvojových pohovorech. Na komentovaných ukázkách uvidíte, jak vést motivační a hodnoticí pohovory s různými typy lidí – od plachého pracovníka přes pohodáře až po člověka arogantního. Dále se dozvíte, jak optimálně postupovat při rozvojových rozhovorech, jejichž cílem je zvýšit odborné, manažerské nebo komunikační kvality pracovníka. Autor vám pomůže zvládnout i obtížné pohovory, které se týkají uvolňování pracovníka pro nadbytečnost, nepřítomnosti v práci, nízkého pracovního výkonu, nedodržování technologické či pracovní kázně nebo narušování vztahů mezi lidmi na pracovišti. Dozvíte se také, jak připravit a vést výběrové pohovory, jakými otázkami zjistit různé kompetence, přístup k práci a charakterové vlastnosti uchazeče. Předností knihy je mnoho komentovaných ukázek rozhovorů, praktických rad a postupů vycházejících z bohatých zkušeností autora. Knížka je určena všem manažerům, vedoucím týmů, personalistům a studentům personálního managementu.... celý text
5 |
|
2 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.
Štítky knihy
personalistika management řídicí práce, vedení pracovní vztahy vedoucí pracovníci, manažeři vedení a správa podniku
Autorovy další knížky
2005 | Jak řídit a vést lidi |
1996 | Organizační chování |
2006 | Management |
2016 | 25 typů lidí - Jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat |
1994 | Osobní kariéra |