Jak získávat klienty a zákazníky hodnocení
Marián Olejár
Kniha vám názorným způsobem odhalí, jak získávat nové klienty/zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat. Poradí, jak si vybírat doporučení, navrhne nejlepší způsoby, jak si domluvit osobní schůzku, a hlavně ukáže, jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu.Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste fi nančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, fotografem, grafi kem či řemeslníkem.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
1 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Jak získávat klienty a zákazníky: 30 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2010 | Aritmetická postupnosť /1/ |
2015 | Jak získávat klienty a zákazníky |
2008 | Goniometrické rovnice 1 |
2008 | Pravdepodobnosť 1 |
2008 | Integrály 2 |