Jak získávat klienty a zákazníky tempo & emoce
Marián Olejár
Kniha vám názorným způsobem odhalí, jak získávat nové klienty/zákazníky tak, aniž byste o ně museli urputně bojovat. Poradí, jak si vybírat doporučení, navrhne nejlepší způsoby, jak si domluvit osobní schůzku, a hlavně ukáže, jak udělat ze získávání referencí zábavnou disciplínu, která rozhodne o vašem úspěchu.Tato kniha je pro všechny, kterým skutečně záleží na dlouhodobém přísunu klientů/zákazníků – ať už jste fi nančním poradcem, realitním makléřem, prodejcem kosmetiky, fotografem, grafi kem či řemeslníkem.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
marketing obchodování, prodej zákazníci obchodní úspěch obchodníci
Autorovy další knížky
2010 | Aritmetická postupnosť /1/ |
2015 | Jak získávat klienty a zákazníky |
2008 | Goniometrické rovnice 1 |
2008 | Pravdepodobnosť 1 |
2008 | Integrály 2 |