K čemu je design služeb? 10 případovek z veřejné sféry hodnocení
David Šmehlík
Když se řekne design, člověku se běžně vybaví, jak něco vypadá. To je ale jen menší část příběhu. Design totiž není jen o estetice. Obecně se design zabývá hlavně tím, jak věci a služby okolo nás fungují. A k čemu že je design služeb dobrý? Publikace odpovídá na otázku v jejím názvu prostřednictvím deseti případových studií z veřejných služeb – z nemocnice, knihovny, úřadu, divadla nebo mateřské školky.... celý text
5 |
|
1 x |
4 |
|
1 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
1 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy K čemu je design služeb? 10 případovek z veřejné sféry: 73 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 3
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Štítky knihy
design kazuistiky inovace veřejné služby
Autorovy knížky
2014 | K čemu je design služeb? 10 případovek z veřejné sféry |