K čemu je design služeb? 10 případovek z veřejné sféry tempo & emoce
David Šmehlík
Když se řekne design, člověku se běžně vybaví, jak něco vypadá. To je ale jen menší část příběhu. Design totiž není jen o estetice. Obecně se design zabývá hlavně tím, jak věci a služby okolo nás fungují. A k čemu že je design služeb dobrý? Publikace odpovídá na otázku v jejím názvu prostřednictvím deseti případových studií z veřejných služeb – z nemocnice, knihovny, úřadu, divadla nebo mateřské školky.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
design kazuistiky inovace veřejné služby
Skrýt reklamy