-

Management a marketing sportu hodnocení

Nehodnoceno
Management a marketing sportu
https://www.databazeknih.cz/img/books/24_/246978/management-a-marketing-sportu-Bnt-246978.jpg 0 0 0

Publikace reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, ukáže, jak připravit nabídku pro sponzory-partnery a co očekávat od prodeje sportovní reklamy. Najdete zde i náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, poznatky pro přípravu marketingových plánů. Publikace ojedinělá svým tématem vám nejenom nastíní, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika , ale pomůže také najít vhodné taktiky a strategie, jak prodávat sportovní produkty, a upozorní vás na rizika, která lze na trhu sportu nalézt.... celý text


Zatím zde nejsou žádná hvězdičková hodnocení. Knihu můžete ohodnotit hvězdičkami nad její obálkou.

Autorovy další knížky

Eva Čáslavová
česká, 1951
2009  0%Management a marketing sportu
2000  0%Management sportu
2018  %Mezinárodní marketing