Marketing při utváření podnikové strategie hodnocení

Marketing při utváření podnikové strategie
https://www.databazeknih.cz/img/books/30_/306625/bmid_marketing-pri-utvareni-podnikove-st-nMM-306625.jpg 2 2 2

Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.... celý text

5
0 x
4
1 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
1 x

Hodnocení knihy Marketing při utváření podnikové strategie: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autoři knihy

Karel Havlíček
česká, 1969
Milan Kašík
česká, 1948