Marketing při utváření podnikové strategie přehled
Karel Havlíček , Milan Kašík
https://www.databazeknih.cz/img/books/30_/306625/bmid_marketing-pri-utvareni-podnikove-st-nMM-306625.jpg
2
2
2
Přínosem publikace je praktické zhodnocení zkušeností autorů, vycházející z jejich dlouholeté manažerské činnosti spjaté s vrcholovým řízením podniků, praktickým marketingem, mezinárodním obchodem, vydavatelskou činností a mediálními projekty. Přitom je konfrontují s moderními a aktuálními trendy v současném managementu a nabízejí neotřelé teoretické pohledy a přístupy ze svých praktických a pedagogických aktivit.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing při utváření podnikové strategie. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing při utváření podnikové strategie v seznamech
v Přečtených | 1x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chci si koupit | 1x |
Pokud se člověk zajímá o marketing, tak knihu doporučuji. Je zajímavá a srozumitelně napsaná.