Marketing služeb hodnocení
Lidmila Janečková , Miroslava Vaštíková
Publikace se zaměřuje na problematiku marketingu především v menších a středních firmách, kterých je v tomto sektoru většina. Autorky objasňují klasifikaci služby, výběr cílových skupin zákazníků a věnují se porovnávání výhod poskytovaných služeb s konkurenčními produkty. Zajímá je rovněž umístění služby na trhu, metody marketingového výzkumu vhodné pro malé a střední podniky a s tím související marketingový mix i jeho funkce při podnikání ve službách. Zvláštní část je věnována některým specifickým službám, například ve veřejném sektoru a v oblasti financí. Kniha je doplněna konkrétními příklady z praxe českých podniků působících v sektoru služeb. Publikaci velmi ocení manažeři a podnikatelé v oblasti služeb.... celý text
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Marketing služeb: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.