Marketing služeb tempo & emoce
Lidmila Janečková , Miroslava Vaštíková
Publikace se zaměřuje na problematiku marketingu především v menších a středních firmách, kterých je v tomto sektoru většina. Autorky objasňují klasifikaci služby, výběr cílových skupin zákazníků a věnují se porovnávání výhod poskytovaných služeb s konkurenčními produkty. Zajímá je rovněž umístění služby na trhu, metody marketingového výzkumu vhodné pro malé a střední podniky a s tím související marketingový mix i jeho funkce při podnikání ve službách. Zvláštní část je věnována některým specifickým službám, například ve veřejném sektoru a v oblasti financí. Kniha je doplněna konkrétními příklady z praxe českých podniků působících v sektoru služeb. Publikaci velmi ocení manažeři a podnikatelé v oblasti služeb.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.