Marketing Základy marketingu 2 hodnocení

Marketing Základy marketingu 2
https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/235878/mid_marketing-zaklady-marketingu-2-235878.jpg 3 1 1

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.... celý text

5
0 x
4
0 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Marketing Základy marketingu 2: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autorovy další knížky

Marek Moudrý
česká, 1974
2008  60%Marketing - Základy marketingu 1
2014  80%Politologie a člověk v mezinárodním prostředí
2008  60%Marketing Základy marketingu 2
2008  0%Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele