Marketing Základy marketingu 2 přehled
Marek Moudrý
![Marketing Základy marketingu 2 Marketing Základy marketingu 2](https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/235878/mid_marketing-zaklady-marketingu-2-235878.jpg?v=1421228242)
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Marketing Základy marketingu 2. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Marketing Základy marketingu 2 v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Mé knihovně | 1x |
Autorovy další knížky
2008 | ![]() |
2014 | ![]() |
2008 | ![]() |
2008 | ![]() |