Marketingové řízení malých a středních podniků hodnocení

Marketingové řízení malých a středních podniků
https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/408666/mid_marketingove-rizeni-malych-a-stredn-3jB-408666.jpg 1 1 1

Zkušení autoři v knize ukazují možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.... celý text

5
0 x
4
0 x
3
0 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
1 x

Hodnocení knihy Marketingové řízení malých a středních podniků: 0 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 1

Elfaran

ztráta času

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autoři knihy

Karel Havlíček
česká, 1969
Milan Kašík
česká, 1948