Marketingové řízení malých a středních podniků tempo & emoce

Marketingové řízení malých a středních podniků
https://www.databazeknih.cz/img/books/40_/408666/mid_marketingove-rizeni-malych-a-stredn-3jB-408666.jpg 1 1 1

Zkušení autoři v knize ukazují možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autoři knihy

Karel Havlíček
česká, 1969
Milan Kašík
česká, 1948