Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích hodnocení

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích
https://www.databazeknih.cz/img/books/84_/84466/merime-a-optimalizujeme-marketing-na-socialnich-sitich-84466.jpg 2 2 2

Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Computer Press (CP Books)
Originální název:

Social media metrics, 2010


více info...
5
0 x
4
0 x
3
0 x
2
2 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Štítky knihy

Facebook obchodování, prodej optimalizace populárně-naučné publikace sociální sítě

Autorovy knížky

Jim Sterne
americká
2011  40%Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích