Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích hodnocení
Jim Sterne
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2011 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Social media metrics, 2010
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
2 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.