Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích přehled
Jim Sterne
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2011 , Computer Press (CP Books)Originální název:
Social media metrics, 2010
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích v seznamech
v Právě čtených | 2x |
v Přečtených | 4x |
v Knihotéce | 4x |