Nadčasový produkt: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty hodnocení

Nadčasový produkt: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
https://www.databazeknih.cz/img/books/47_/477734/bmid_nadcasovy-produkt-jak-vytvorit-a-pr-YuF-477734.jpeg 5 10 10

Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně? Nadčasový, evergreen, kultovní… Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká. Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch. Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce. Toto není recept na rychlý úspěch. Toto je recept na trvalý úspěch.... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod Osobní rozvoj a styl
Vydáno: , Audiolibrix
Originální název:

Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts, 2017


více info...
5
6 x
4
3 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Nadčasový produkt: Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty: 90 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 10

metju_
(n)
5 z 5

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).