Neony a světla reklam hodnocení
Eva Bendová , Václav Hájek
Publikace je věnována rozvoji světelné reklamy v Praze ve 20. a 30. letech 20. století.Uvádí konkrétní podobu reklam na známých pražských domech (Dům módy, automat Koruna atd.). V té době se začal k osvětlení reklam používat neon a město se rozzářilo barvami. Konstrukcemi reklam se zabývali i známí architekti a výtvarníci jako M. Gerstl a L. Sutnar. Éra neonů upadala od 50. let, kdy se tematicky zúžila na budovatelské hvězdy, srpy a další symboly doby.... celý text
5 |
|
4 x |
4 |
|
9 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Neony a světla reklam: 86 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 13
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).