Neony a světla reklam tempo & emoce
Eva Bendová , Václav Hájek
Publikace je věnována rozvoji světelné reklamy v Praze ve 20. a 30. letech 20. století.Uvádí konkrétní podobu reklam na známých pražských domech (Dům módy, automat Koruna atd.). V té době se začal k osvětlení reklam používat neon a město se rozzářilo barvami. Konstrukcemi reklam se zabývali i známí architekti a výtvarníci jako M. Gerstl a L. Sutnar. Éra neonů upadala od 50. let, kdy se tematicky zúžila na budovatelské hvězdy, srpy a další symboly doby.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.