Ogilvy o reklamě v digitálním věku hodnocení

Ogilvy o reklamě v digitálním věku
https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/370611/mid_ogilvy-o-reklame-v-digitalnim-veku-aEu-370611.jpg 4 6 6

Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.... celý text

Vydáno: , Svojtka & Co
Originální název:

Svojtka


více info...
5
1 x
4
4 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
ztráta času  
0 x

Hodnocení knihy Ogilvy o reklamě v digitálním věku: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 6

WunderSpeckBear
(n)
ztráta času

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy knížky

Miles Young
britská, 1954
2018  80%Ogilvy o reklamě v digitálním věku