Ogilvy o reklamě v digitálním věku přehled

Ogilvy o reklamě v digitálním věku
https://www.databazeknih.cz/img/books/37_/370611/mid_ogilvy-o-reklame-v-digitalnim-veku-aEu-370611.jpg 4 6 6

Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.... celý text

Vydáno: , Svojtka & Co
Originální název:

Svojtka


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

zdendaz
17.08.2018 5 z 5

Ksvělá kniha, která má obrovský přehled. Na druhou stranu tam je minimum praktických ukázek pro bližší přiblížení probíraných témat.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku v seznamech

v Právě čtených4x
v Přečtených13x
v Knihotéce11x
v Chystám se číst10x
v Chci si koupit9x

Autorovy knížky

Miles Young
britská, 1954
2018  80%Ogilvy o reklamě v digitálním věku