Ogilvy o reklamě v digitálním věku přehled
Miles Young
Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku v seznamech
v Právě čtených | 4x |
v Přečtených | 13x |
v Knihotéce | 11x |
v Chystám se číst | 10x |
v Chci si koupit | 9x |
Ksvělá kniha, která má obrovský přehled. Na druhou stranu tam je minimum praktických ukázek pro bližší přiblížení probíraných témat.