Pravda v reklame hodnocení
John Kenney
John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol. Nanešťastie si to vôbec neuvedomuje. Má takmer štyridsať a pracuje v reklamnej agentúre na Madison Avenue. No kým jeho kolegovia pripravujú štýlové kampane pre Apple alebo Nike, Fin má navrhnúť reklamu na plienky – v rekordne krátkom čase, niekoľko dní pred Vianocami. No keď sa dozvie, že jeho otec je ťažko chorý, rozhodne sa, že je načase všetko zmeniť: nájde lásku a zamyslí sa nad skutočným významom plienok vo svojom živote.... celý text
Literatura světová Humor Romány
Vydáno: 2016 , Slovart (SK)Originální název:
Truth in Advertising, 2013
více info...
5 |
|
1 x |
4 |
|
4 x |
3 |
|
4 x |
2 |
|
4 x |
1 |
|
1 x |
odpad |
|
0 x |
Hodnocení knihy Pravda v reklame: 60 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 14
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.