Pravda v reklame přehled
John Kenney
John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol. Nanešťastie si to vôbec neuvedomuje. Má takmer štyridsať a pracuje v reklamnej agentúre na Madison Avenue. No kým jeho kolegovia pripravujú štýlové kampane pre Apple alebo Nike, Fin má navrhnúť reklamu na plienky – v rekordne krátkom čase, niekoľko dní pred Vianocami. No keď sa dozvie, že jeho otec je ťažko chorý, rozhodne sa, že je načase všetko zmeniť: nájde lásku a zamyslí sa nad skutočným významom plienok vo svojom živote.... celý text
Literatura světová Humor Romány
Vydáno: 2016 , Slovart (SK)Originální název:
Truth in Advertising, 2013
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Pravda v reklame. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (5)
áno, fajn. reklama je navoňaná zdochlina. šampón, ktorý vyživuje vlasy od korienkov, koenzým Q10, kyselina hyalurónová a omega 3 mastné kyseliny. jednoducho, keby nebolo hlupákov konzumentov, nemohla by byť ani reklama. a potom by ľudia nemohli prežívať neskutočné, často hlúpe a neuveriteľné historky. dobrý vhľad do témy, ale tí, čo sú v tom mlynčeku, by to asi pochopili až ako ppt prezentáciu...
kedy ste videli naposledy vtipnú a kvalitnú reklamu?
Pořád se nemůžu dokopat k tomu, abych tuhle knihu konečně dočetla. Korektura špatná, našla jsem několik chyb. Třeba se k ní později vrátím a dočtu ji. Teď ale odkládám.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Ocenění knihy (1)
2014 -
Thurber Prize for American Humor
Kniha Pravda v reklame v seznamech
v Přečtených | 22x |
ve Čtenářské výzvě | 4x |
v Knihotéce | 4x |
v Chystám se číst | 16x |
v Chci si koupit | 1x |
Bohužel pro mně osobně byla kniha zklamáním. Obálka knihy a samotný popis, o čem kniha je, se jeví jako skvělá, cool, zábavná kniha s vtipným nádechem... nicméně obsah tomu dost neodpovídá (hold reklama je klamná, že jo?). Já bych to popsala spíše jako příběh deprimovaného vymýšleče reklam, který má spoustu osobních vztahových problémů a vymýšlení cool reklamy na "eko plenky" je pouze takovou vedlejší zápletkou. Horko těžko jsem to dočetla (jak říkám, mně osobně to opravdu nesedlo) a ještě mě v tom utvrdil hned první odstavec poděkování autora v závěru knihy, kde vlastně zmiňuje, že to je jeho první druhý román, protože k jeho (a prý i k našemu) štěstí ten jeho první román nevyšel... Tak se skoro až divím, že vyšel tento.