Psychologie reklamy hodnocení

Psychologie reklamy
https://www.databazeknih.cz/img/books/91_/91657/bmid_psychologie-reklamy-ZRC-91657.jpg 4 8 8

Tato kniha je určena jak studentům marketingu, tak manažerům firem. Je o tom, jak reklama ovlivňuje nás všechny a jak jsme lehce ovlivnitelní reklamou.

5
2 x
4
3 x
3
3 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Psychologie reklamy: 78 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 8

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).

Autoři knihy